Zavod za javno zdravlje Vranje svoje poslovanje podređuje
zahtevima svojih korisnika usluga i svojih osnivača. Sve svoje aktivnosti
usmerava ka kvalitetu svojih usluga koje moraju biti uvek ravne i bar u
jednom elementu ispred konkurencije. Svojim razvojem, ZJZ Vranje, obezbeđuje viši kvalitet života zaposlenih i zadovoljava sve zahteve
društva.
Delatnosti i resursi ZJZ Vranje moraju obezbediti zadovoljstvo
korisnika, profit, ekološku i zakonsku komponentu usluge. Sa svojim dobavljačima
i podugovaračima ZJZ Vranje, razvija stručne, partnersko - dugoročne
odnose. Sve svoje procese ZJZ Vranje, permanentno prati i neprekidno
poboljšava.
Dugoročni cilj ZJZ Vranje je da bude vodeći pružalac usluga
usvojim oblastima delatnosti.
Za sprovođenje ove politike odgovorno je
rukovodstvo i svi zaposleni Zavoda.
Zavod za javno zdravlje Vranje mnogo puta do sada podvrdio
je kvalitet usluga koje pruža, a sistem kvaliteta usaglašen je sa visokim i
strogim zahtevima standarda ISO/IEC 17025:2017 i ISO
9001:2015.
|